مشخصات کابینت آشپزخانه ی ایده آل

آشپزخانه یک بخش مهم خانه محسوب می‌شود و برای داشتن یک آشپزخانه ایده آل باید اصول در طراحی دکوراسیون آن رعایت بشود تا علاوه بر زیبایی، برای تردد ساکنین منزل مشکلی ایجاد نکند.

درآشپزخانه از وسایل مختلفی استفاده می شود، که اگر به درستی چیده نشوند بی نظمی وبهم ریختگی و شلوغ شدن آشپزخانه را در پی دارند. کابینت گزینه ی مناسبی برای سر و سامان دادن به شلوغی ها و به هم ریختگی های آشپزخانه می باشد. اما باید کابینت انتخابی چه مشخصاتی داشته باشد تا فضای آشپزخانه ایده آل تر به نظر برسد؟

انتخاب کابینت مناسب برای همه به ویژه ما ایرانی ها که ظروف و وسایل برقی زیادی داریم دارای اهمیت بسیاربالایی است. در هر آشپزخانه ای با هر متراژی که هست با نصب و چینش درست کابینت می توانید از نامنظمی فضا جلوگیری نمایید.

کابینت ها درانواع مختلفی به بازار عرضه می شوند که با توجه به مساحت آشپزخانه و بودجه‌ای که دارید می توانید بهترین ها را انتخاب کنید. به عنوان مثال: کابینت های وکیوم و ام دی اف دارای وزن کمتر و ارزان تر نسبت به کابینت هایی هستند که تماما از چوب ساخته شده اند اما مدل های تمام چوب مقاومت پایینی در برابر رطوبت دارند و در مناطق مرطوب و بارانی بعد از گذشت زمان دفورمه می‌شوند و نباید در این مناطق از آن ها استفاده کرد. از جمله کابینت های ترند شده می توان به هایگلاس، ممبران و کلاسیک اشاره کرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *